• Advertisement
 photo 26d6935a-c8f8-4a7a-a1fa-bd7d10bcc409_zpsfvl7f7on.png D. truncatus

Ny i hobby, hvor køber jeg frøer?

Her kan du stille spørgsmål til hobbyen generelt, søge kontakter, høre om messer og andre aktiviteter osv.

Moderators: Simon Bomholt, Mads B. Jensen, morten müller

• Advertisement

Postby Graugaard » Wed 19. Apr 2017 20:22

Dav! Jeg har været i gang her de sidste par måneder med at bygge mig et vivarium ud af et gammelt akvarium på 130 liter.
Jeg er endelig ved at være færdig, og når mine springhaler og bænkebidere har hygget sig i en måneds tid er jeg klar til at isætte frøer.

Jeg ønsker 3 styk dendro azureus da jeg har fået af vide det var en god begynder frø, jeg er vil med dens udsende, og pladsen skulle være fin til dem da det er et langt akvarium og ikke et højt terrarium.

MEN.... Hvor køber jeg dem, og er sikker på de kommer frem i leve hvis jeg evt. skal bestille dem fra tyskland?
Mvh. Elias
Graugaard Offline

Postby allras » Sat 22. Apr 2017 14:23

Hej Elias
Azureus har jeg ikke men jeg har en del unger af tinctorius oyapock og en næsten voksen trio af tinctorius citronella hvis det kunne have interesse.
Mvh Allan Rasmussen
allras Offline

Postby scoops.dk » Tue 25. Apr 2017 01:13

hej
hvis du kikker i Sverige er der flere der har til salg der også og der er ikke så langt om de skal hentes ellers kan jeg fragte dem til kbh for dig
jeg kan se at der er en i karlskrona der har 1 par og 4 unger til fornuftig pris
http://www.team-dreamcatcher.dk
-- man bliver bidt af det --

kim schrøder
Min Blog!
scoops.dk Offline

Return to Generel debat