• Advertisement
 photo 26d6935a-c8f8-4a7a-a1fa-bd7d10bcc409_zpsfvl7f7on.png D. truncatus

Igang med hobbyen igen - men der er stille?

Her kan du stille spørgsmål til hobbyen generelt, søge kontakter, høre om messer og andre aktiviteter osv.

Moderators: Simon Bomholt, Mads B. Jensen, morten müller

• Advertisement

Postby nicolai7100 » Thu 9. Mar 2017 14:39

Hej Alle.

For knap 7 år siden solgte jeg de fleste dyr fra pga. børn og studie og til sidst var der kun vores landskildpadder tilbage, som vi stadig har.
Det har egentlig hele tiden kriblet for at komme igang igen, men jeg har heldigvis også været realistisk om min tid / prioriteringer :-)

Men nu har jeg fået renoveret mit "værksted" og så går jeg lidt med tanken om at få startet et terrarie op og lade det køre indtil jeg finder ud af det hele igen ( hvilke dyr, foderdyr osv.)
Jeg hoppede ind på Ryans hjemmeside for at se på terrearier og måske bestille et, men jeg kan så konstatere at hans side ikke eksisterer mere.

Hvor køber folk terrearier henne idag? ENT? - Umiddelbart har jeg heller ikke noget imod at købe et brugt, så hvis der er en der har noget stående alligevel, så giv gerne lyd.
Der skal bare være et frøterrarie og med huller til dyser/afløb.
Gerne noget med enten bredde eller højde omkring 70-80 cm. og 40/50 cm dyb.

Er der "gang" i hobbyen eller er den blevet stå stille, som her på forummet?

Jeg skal til Hedensted messen og håber på at få købt lidt ind af lidt indretning og xaximplader - måske et terrarie, hvis der findes noget fra ENT eller Ryan :)
Hvilke frøer jeg så vil have i, har jeg ingen idè om, for så snart jeg tænker på det, kan jeg se at jeg ender med at skulle have flere terrarier - så derfor starter jeg et terrarie op og så ser jeg hvad der ville passe godt ind.
Mvh.

Nicolai
nicolai7100 Offline

Postby Simon Bomholt » Fri 10. Mar 2017 00:25

hvor stort terrarie tænker du?? kan nok hjælpe med nogen. ENT har skiftet ejer, så de laver ikke så fine terrarier mere
MVH
Simon Bomholt
Simon Bomholt Offline

Super Moderator

Postby nicolai7100 » Fri 10. Mar 2017 08:38

Simon Bomholt wrote:hvor stort terrarie tænker du?? kan nok hjælpe med nogen. ENT har skiftet ejer, så de laver ikke så fine terrarier mere

Jamen umiddelbart noget der er 40 i dybden, så passer det på min reol. Bredden må gerne komme op på 70-80 stykker og højde er ikke så relevant, mellem 50-120 tænker jeg. :)

Kommer du til hedenstedmessen Simon?
Mvh.

Nicolai
nicolai7100 Offline

Return to Generel debat