• Advertisement
 photo 26d6935a-c8f8-4a7a-a1fa-bd7d10bcc409_zpsfvl7f7on.png D. truncatus

Dendromania lukker & slukker.

Vigtige nyheder og oplysningen fra Dendromania!

Moderators: Simon Bomholt, Mads B. Jensen, morten müller

• Advertisement

Postby petermøller » Tue 7. Oct 2014 17:20

jeg betaler da os gerne for at bevare dette forum selvom jeg er helt ny inden for farvefrøer

mvh peter møller
petermøller Offline

Postby morten müller » Tue 7. Oct 2014 18:54

Super flot gestus, Peter, du er meget velkommen til at bidrage med det beløb, du ønsker.

jeg tænker noget med, at vi vil gøre de brugere som bidrager økonomisk til Dendromania.dk til sponsorere, den samme model blev udtænkt tilbage i 2013. Klik HER

Men dengang var der desværre kun tre trofaste brugere, som anså tiltaget som en god idé og bidrog med 50 kr. hver til kaffekassen - så pt er der kun 150 kr. på driftskontoen. Alle de andre sponsorater vi dengang modtog fra vores faste annoncørere blev givet videre i vores månedlige fotokonkurrencer, så den del kom kun forumets brugere til gode.
Hilsen Morten Müller
Min Blog!
morten müller Offline

Administrator

Postby morten müller » Fri 10. Oct 2014 12:01

Jeg har igår eftermiddags talt sammen med min it-kontakt omkring vedligeholdelsen og opdateringer af Dendromania.dk. Det lykkes mig at få ham overtalt til at hjælpe forumet til udgangen af 2015, men imod en betaling på 1000 kr.
Hilsen Morten Müller
Min Blog!
morten müller Offline

Administrator

Postby morten müller » Thu 4. Dec 2014 20:32

Lige til information.

Det er lykkes med hjælp og opbakning fra de faste bruger af Dendromania.dk at gå samme om en mindre økonomisk redningplan for at bevare forumet. Så foreløbig lukker og slukker Dendromania.dk ikke ned, men består i det omfang der er brug for det.

PS : Vi søger en bruger/person med it-kvalifikationer som på sigt kan hjælpe os med diverse opdateringer af forumet.
Hilsen Morten Müller
Min Blog!
morten müller Offline

Administrator

Postby morten müller » Mon 12. Feb 2018 09:11

Hej frøfolk

Hvem kikke enlig med i forumet?

Jeg har i de seneste par år kun af nostalgisk årsager hold forumet åbent da jeg syntes det er ærgerligt at lukke dendromania.dk ned. Jeg holder ikke selv farvefrøer længer da mine familieomstændigheder desværre ikke længer kan tillader det, da jeg i februar sidste år fik mit andet barn som desværre blev født med et handicap som tager alt min tid og fritid.

Mit ønske er at Dendromania.dk kan bestå som et opslagsværk og forblive online, men jeg magter ikke længer at holde forumet opdaterer, så jeg håber at en anden ildsjæl i hobbyen vil overtage denne platform men henblik på at dendrommania.dk kan kan forblive.

Skriv hvad i syntes, skal dendromania.dk bare slukkes og lukkes eller er det bare mig som er håbløs nostalgisk?!
Hilsen Morten Müller
Min Blog!
morten müller Offline

Administrator

Postby morten müller » Mon 12. Feb 2018 09:32

Jeg kan lige tilføje at der i genemmesnit er et sted imellem 5/10 nyebruger som opretter sig i forummet om måneden.
Hilsen Morten Müller
Min Blog!
morten müller Offline

Administrator

Postby claus » Mon 12. Feb 2018 18:29

Dendromania skal da bestå.
Hilsen

Claus Bo
claus Offline

Sponsorer

Postby Mads B. Jensen » Mon 12. Feb 2018 21:41

jeg ser også gerne forummet bestå, men ligesom Morten så har jeg desværre heller ikke tid mere. Jeg håber dog ser er en anden der vil tage over.
Mvh Mads
Min Blog!
Mads B. Jensen Offline

Administrator

Postby Pavons » Tue 13. Feb 2018 08:15

Selvfølgelig skal forummet bestå :) Om ikke andet så som "leksikon". I nødstilfælde overtager jeg gerne og hvis ikke det er muligt at holde det aktivt, så som opslagsværk.
Pavons Offline

Postby Kasper Pedersen » Tue 13. Feb 2018 13:58

Vil bestemt også håbe forummet kan køre videre, om ikke andet så som opslagsværk. Jeg henviser tit til dendromania.dk, hvis jeg taler med nye indenfor hobbyen.
Med Venlig Hilsen
Kasper Pedersen
Kasper Pedersen Offline

Sponsorer

Postby allras » Tue 13. Feb 2018 19:02

Ja jeg håber også der kan findes en løsning. Det vil jo være et stort tab hvis al den information der findes her på forrummet ikke er tilgængelig længere. For nye folk er der jo ikke meget andet hvis man ikke læser tysk eller engelsk. Vi må bare erkende at det er os der er forrummet. Vi sku nok være mere aktive herinde inkl. undertegnede. Desværre er jeg kun udstyret med en smartphone, så mine muligheder er ret begrænsede.
M.V.H. Allan Rasmussen
allras Offline

Previous

Return to VIGTIGT NYT!