[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4694: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4695: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4696: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
Dendromania.dk • View topic - Xaxim montering

• Advertisement
 photo 26d6935a-c8f8-4a7a-a1fa-bd7d10bcc409_zpsfvl7f7on.png D. truncatus

Xaxim montering

Bygnings og indretnings teknikker, planter mm.

Moderators: Simon Bomholt, Mads B. Jensen, morten müller

• Advertisement
 photo Dias1-2_zpsc082901a.jpg

Postby Kiwisurf6100 » Tue 1. May 2018 20:09

Hej
Jeg er ved at gå i gang med et nyt terrarie/paludarium projekt. Jeg vil bruge xaxim som baggrund og vil montere dem med akvariesilikone. Jeg kunne godt tænke mig at lime nogle stykker ovenpå hinanden for at opnå mere dybde. Mit spørgsmål går derfor på, om jeg kan bruge samme akvariesilikone til at lime dem sammen.
Undskyld mit måske dumme spørgsmål, men det er første gang jeg skal arbejde med xaxim.
På forhånd tak
Jesper
Kiwisurf6100 Offline

Return to Terrarium og indretning